Opmerkingen: hole 2 en 10 zijn ingekort (nu par 3) - plaatsen

Laatste wijziging baanstatus: 28 maart 2024

Reden voor een feestje?

Ben je lid of sponsor en heb je redenen voor een feestje? Er zijn mogelijkheden om dat op de club te organiseren. Uiteraard zijn er een aantal dingen om rekening mee te houden.

Mocht je willen overleggen over de mogelijkheden vul dan s.v.p. onderstaand formulier in. Er zal dan zo snel mogelijk contact met je worden opgenomen.

o   Klein diner of lunch (max. 40 personen) dat niet gehele clubzaal in beslag neemt kan altijd besproken worden waarbij wij rekening houden met de clubactiviteiten.

o   De aanvraag kan alleen door een lid of sponsor gedaan worden.

o   De achtergrond van het feest moet bekend zijn bij de club. Dit om te voorkomen dat wij hier bijvoorbeeld een borrel voor een politieke partij krijgen.

o   Het moet een feestelijke gelegenheid zijn (bijvoorbeeld geen condoleance).

o   Diner: maximaal 70 personen, meer is lastig i.v.m. grootte van de keuken.

o   Lezingen etc. waarmee rest van de zaal rekening moet houden (i.v.m. licht en geluid) kan niet. Kan wel in de bestuurskamer.

o   Er moet altijd ook nog ruimte voor leden zijn (zeker in het golfseizoen).

o   Op- en afbouw wordt door Horeca geregeld. Zaal moet volgende dag gewoon weer operationeel zijn.

o   Schoonmaakkosten:  Wordt door de horeca in rekening gebracht op basis van de uurtarieven die onze schoonmakers hanteren.

Aanvraag feest of partij

"*" geeft vereiste velden aan

Jouw gegevens

Het feest

MM slash DD slash JJJJ
bijvoorbeeld: verjaardag, promotie, etc.
Voer een nummer in van 10 tot 70.
indien nog niet bekend, dan maximum aantal dat verwacht wordt invullen.
met CTRL (windows) / Command toets (Mac) zijn meerdere keuzes te maken!

Controleer alles goed voordat je op "versturen" klikt!

Je krijgt een bevestiging van de gegevens die je ingevuld hebt in je mailbox. Krijg je die niet? Kijk dan eerst in je spam en anders heb je wellicht je mailadres verkeerd ingevuld. Neem dan contact op met de club (0252-373761).