Opmerkingen: Hole 10 Draagtas- Plaatsen

Laatste wijziging baanstatus: 19 maart 2024

Qualifying ronde niet mogelijk

G.H.N.L. (Guido) van Woerkom –  Voorzitter
Aannamebeleid, lange termijn beleid, bedrijfsvoering en personele zaken
voorzitter@noordwijksegolfclub.nl

G.J. (Gertjan) Fleuren – Vice-Voorzitter, Secretaris
Beleid administratieve processen
secretaris@noordwijksegolfclub.nl

J.K. (Joost) de Vries – Penningmeester
Beleid financiële processen
penningmeester@noordwijksegolfclub.nl

M.J.O. (Maarten) Delfortrie – Bestuurslid
Beleid baan en natuur
bestuurslidbaan@noordwijksegolfclub.nl

F. (Femke) Kooistra – Bestuurslid
Beleid competitie en talentontwikkeling
bestuurslidtopgolf@noordwijksegolfclub.nl

R.C. (Robert) van Riessen – Bestuurslid
Beleid interne en externe communicatiestrategie (liaison commissies), stakeholder management en continuïteit relaties met overheden en natuur- en milieuorganisaties
bestuurslidcommunicatie@noordwijksegolfclub.nl

M.E. (Marlene) de Ruyter van Steveninck – Sybrandy – Bestuurslid
Beleid clubwedstrijden en interclub wedstrijden
bestuurslidwedstrijden@noordwijksegolfclub.nl

Vacature – Bestuurslid
Beleid clubhuis, gebouwen, faciliteiten, duurzaamheid en representatie Horeca
bestuurslidfacilitair@noordwijksegolfclub.nl

Voor algemene vragen en zaken kunt u uw email richten aan het bestuur: secretariaat@noordwijksegolfclub.nl

Lidmaatschap

• Jaarlijks vindt er een aanname ronde plaats voor een lidmaatschap per 1 januari van het daaropvolgende jaar.
  • Geïnteresseerden kunnen zich vanaf 1 februari t/m 31 maart aanmelden via een aanmeldingsformulier op onze website.
  • Een aanmelding moet voorzien zijn van ondersteunende brieven van drie leden.
  • De exacte voorwaarden en financiële bijdragen voor een lidmaatschap voor het daaropvolgende jaar worden op het aanmeldingsformulier vermeld.
  • Wij krijgen meer aanvragen dan er plaats is. Aanmelden is derhalve geen enkele garantie voor een lidmaatschap.
  • Vanaf 1 februari kunt u onze website in de gaten houden indien u interesse heeft in een lidmaatschap.

GolfTON

Op de Noordwijkse nemen per 1 januari 2023 veertien talenten deel aan GolfTON programma’s. Die vormen een mooie aanvulling op de Jeugdprogramma’s die wij onze jeugdleden sinds jaar en dag al bieden. GolfTON is dé organisatie waar talentvolle spelers hun ware talent tot ontwikkeling kunnen brengen om te kunnen presteren op het hoogste niveau. Het hoogste niveau is voor GolfTON de (Ladies) European Tour of (L)PGA Tour, met als droom een GolfTON Ryder Cup- of Solheim Cup speler/speelster in 2030.

Etiquette

Op de Noordwijkse Golfclub hechten we groot belang aan integriteit, respect voor anderen, zorg voor de baan en de natuur, gastvrijheid en duurzaamheid. We spelen en handelen in de geest van het spel: ‘The Spirit of the Game’. We willen graag dat iedere bezoeker kan genieten van de geweldige baan in een uniek Natura2000 gebied, van het golfspel en het bezoek aan ons clubhuis.
We houden ons daarbij aan een aantal vuistregels:

• Wees hoffelijk, respectvol en houd rekening met elkaar.
  • Geef het (baan)personeel voorrang en denk aan hun veiligheid.
  • Neem kennis van de Plaatselijke regels, en volg aanwijzingen in de baan, het clubhuis of op het terrein op.
  • Zet veiligheid altijd voorop, draag zorg voor de baan en speel vlot door. Zie hiervoor ook de Baanetiquette.
  • Respecteer flora en fauna en ruim (zwerf)afval op.
  • Respecteer het rookverbod, inclusief e-roken op het hele terrein.
  • Laat de hond thuis.
  • Voer telefoongesprekken buiten de clubzaal.
  • Draag in de baan algemeen geaccepteerde golfkleding, zie hiervoor onze Kledingetiquette.
  • Voor een noodsituatie in de baan: bel 06-53863091. Het nummer staat vermeld op de scorekaart.
  • Spreek elkaar aan op gedrag dat niet overeenkomt met onze waarden en wees ook bereid er zelf op aangesproken te worden.

Bezoekers
Plaatselijke regels
Baanetiquette
Kledingetiquette
Sociaal Veilig Sportklimaat

Sociaal veilig sportklimaat

Wij staan voor een sociaal veilig sportklimaat en hanteren het NGF Tuchtreglement Seksuele Intimidatie. Afhankelijk van de functie vragen wij vrijwilligers en professionals om een VOG te overleggen. Dat geldt in ieder geval voor het werken met jeugdleden. Neem voor vragen, opmerkingen of (vermoedens van) grensoverschrijdend gedrag contact op met onze Club Manager of met onze interne vertrouwenscontactpersoon (VCP), bereikbaar via vcp@noordwijksegolfclub.nl. Er is ook een externe VCP beschikbaar waarvan de contactgegevens te vinden zijn op de website van de NGF.

Sponsoring

De Noordwijks Golfclub wil in alle opzichten excelleren. Een constant streven naar een baan van Europese topkwaliteit, de beste teaching professionals, competitieteams , die zich meten met de top van Nederland en een zeer professionele organisatie zijn daar slechts voorbeelden van. Sponsors die zich hierin herkennen zijn van harte welkom om een afspraak te maken. Graag praten wij met u over de verschillende sponsormogelijkheden. De Bedrijfslidmaatschappen (Corporate Executive Membership, Institutional Membership of Expat Membership), holesponsoring en objectsponsoring, zoals de drivingrange, buggies, oefenballen, scorekaarten en baanboekjes zijn standaard. Graag ontwikkelen wij samen met onze sponsors “tailor made” oplossingen. Wij zijn trots op de bedrijven en organisaties, waarmee we reeds in de meeste gevallen een al jarenlange samenwerking hebben.

Huidige sponsors staan onderaan onze startpagina

Wilt u meer weten over de mogelijkheden, e-mail naar sponsorcommissie@noordwijksegolfclub.nl.