Opmerkingen: Hole 10 Draagtas- Plaatsen

Laatste wijziging baanstatus: 19 maart 2024

Qualifying ronde niet mogelijk

Drivingrange Golfcentrum Noordwijk

Vrij gebruik van de drivingrange van GCN voor leden van NGC

De drivingrange is een zwak punt van de Noordwijkse Golfclub (NGC), vooral in de donkere wintermaanden. Wij prijzen ons dan ook gelukkig met onze goede verstandhouding met het Golfcentrum Noordwijk (GCN), waardoor wij al jaren lang onze competitie- en jeugdtrainingen voor een groot gedeelte op de drivingrange van GCN kunnen doen.  De basis waarop dat gebeurt is nu in onderling overleg nader geformuleerd.

Gebruik van de drivingrange van GCN kost normaal € 5,-  per keer of € 152,- voor een jaarkaart.

NGC en GCN hebben de afspraak gemaakt dat alle leden van de Noordwijkse Golfclub van nu af aan gratis gebruik kunnen maken van de drivingrange van het GCN. Alle NGC leden die voor 2017 reeds een jaarkaart voor de drivingrange hadden aangeschaft, krijgen dat bedrag gerestitueerd door GCN.

De drivingrange ballen blijven voor eigen rekening à € 1,30 voor 32 ballen.

Voor NGC leden wordt de greenfee van de 9-holes baan gelijk aan de standaardregeling voor drivingrange jaarkaart houders;  d.w.z. de greenfee voor 9 holes is € 10,- i.p.v. van € 13,50.

De NGC leden die van deze nieuwe regeling gebruik willen te maken, worden verzocht zich vooraf te melden bij GCN, zodat een kaart gemaakt kan worden, voorzien van hun foto. Dit is nodig ter controle.

Adres Golf Centrum Noordwijk: Van Berckelweg 38, 2203 LB Noordwijk