• Dit evenement is voorbij.

Bijzondere ledenbijeenkomst 17.00 – 19.00 uur

18 september 2021 om 17:00-19:00

ALV/reglementen
Wat: het bestuur presenteert de gewenste richting m.b.t. de greens en de baan
Wanneer: 18 september van 17:00 uur – 19:00 uur
Waar: locatie volgt

Achtergrond informatie:

Bij deze willen we jullie uitnodigen voor een bijzondere ledenbijeenkomst in september. Tijdens deze bijeenkomst zullen we de door het bestuur gewenste richting met betrekking tot de greens en de baan presenteren. Deze bijeenkomst zal gehouden worden op zaterdag 18 september om 17:00 uur en duurt tot 19:00 uur. Ons uitgangspunt is om een bijeenkomst te organiseren waar zoveel mogelijk leden fysiek bijeen kunnen komen. Uiteraard zal dit gebeuren met inachtneming van de op dat moment geldende coronamaatregelen. Tegen die tijd zullen we je laten weten hoe we en waar we dat gaan organiseren. Deze bijeenkomst is tegelijkertijd het startpunt van eventuele vervolgsessies in de aanloop naar de november ALV waarin we besluiten willen nemen over dit onderwerp.

Datum:
18 september 2021