Opmerkingen: hole 2 en 10 zijn ingekort (nu par 3) - plaatsen - algemeen rookverbod

Laatste wijziging baanstatus: 23 april 2024

NGF Nationaal Open 2022 vrijwilliger

Dank voor je aanmelding! Je bevindt je in een klein, maar mooi, groepje met betrokken leden.

Je krijgt per mail een kopie van de informatie zoals die verstuurd is. Controleer de gegevens goed. Mocht je bij nader inzien iets fout hebben ingevuld, stuur dan svp zo snel mogelijk een e-mail naar clubmanager@noordwijksegolfclub.nl. Mocht je geen bevestiging ontvangen vinden in je mailbox, kijk dan in je Spam. Staat de bevestiging daar niet, dan heb je wellicht een typefout gemaakt in het e-mailadres. Neem dan svp per e-mail contact op met de organisatie via bovengenoemd mailadres.

Ondergetekenden hebben de coördinatie van deze groep op zich genomen. Bij de indelingen zullen we uiteraard zo veel mogelijk rekening houden met jouw wensen, zeker met de tijden die je hebt opgegeven. We gaan zo kort mogelijk voor de eerste ronde indelen. Dat voorkomt waarschijnlijk een hoop wijzigingen.

We zullen sommigen ook twee “diensten” van in principe 2 uur moeten geven om plekken toch op te kunnen vullen. Die diensten zullen dan niet achter elkaar zijn zodat je tussendoor een pauze hebt om wat te eten en drinken.

Met de nieuwe cateraar is een pakketje afgesproken van een drankje en twee broodjes per dienst.

Uiterlijk maandag 5 september krijgt iedereen van ons de indeling. Mocht je voor die tijd vragen hebben, bel dan gerust.

Hartelijke groet,

Pauline Sanders (06- 28924277)
Ingeborg Slikker (06-41762500)