Opmerkingen: hole 2 en 10 zijn ingekort (nu par 3) - plaatsen - algemeen rookverbod

Laatste wijziging baanstatus: 26 april 2024

Basis informatie competitie spelen op de Noordwijkse

Restaurant/Clubhuis

• Voor horecawensen en -afspraken kunt u contact opnemen met onze restaurantbeheerder Kevin de Best of Sophie Bemelman (0252-373764 of kevin@puttershoekngc.nl).
  • Pdf met het competitie arrangement (volgt).
  • Het clubhuis is 1 uur voor de eerste start geopend.

Een vriendelijk verzoek om auto’s s.v.p. te parkeren op de parkeerplaats en niet boven bij het clubhuis.

Voorspelen

Regels voor voorspelen 2024

In 2024 geldt de gefaciliteerde mogelijkheid tot voorspelen uitsluitend voor die teams die zijn ingedeeld bij NGC-teams, niet spelend in een 18-holes competitie, die uitkomen in de Hoofdklasse. Dat betreft de teams in de volgende klassen en poules:

• Dames: Standaard 36-holes (D1) en 50+ 27 holes (M3 en M1).
  • Heren: Standaard 36-holes (H2), Reserve 36-holes (H103 en H102) en 50+ 27-holes (P3).
  • Jeugd: 36-holes (J2)

Voor deze teams geldt:

• De captains van de poulegenoten van bovenstaande teams kunnen maximaal 2 starttijden (maximaal 6 spelers, 4 spelers bij de Jeugd) reserveren door een mail sturen naar caddiemaster@noordwijksegolfclub.nl met daarin vermeld:
    • welke dagen en tijden de voorkeur naar uitgaat.
    • club, teamnummer, poule waarin men speelt.
    • van alle spelers een kopie van de NGF-pas.
  • Het vastleggen van een datum en tijd voor het voorspelen mag vanaf 20 dagen voor de datum waarop jullie willen komen voorspelen.
  • Voorspelen kan van maandag t/m donderdag, met uitzondering op dagen dat wij gastvrouw of -heer zijn voor de NGF competitie,  op feestdagen en in weekenden.
  • Onze club doet niet mee met de Gouden Kaart regeling van de NGF.

Greenfee:

• Teams uitkomende in de Standaard Hoofdklasse, alsmede in de Jeugd Hoofdklasse 36-holes: wederkerigheid
  • Oude negen en Hospitality chain: € 55,- (t/m 6 dagen van te voren)
  • Andere teams in de bovengenoemde poules t/m 31 maart: € 70,-  en vanaf 1 april t/m de dag voorafgaande dat men op onze baan competitie speelt: € 95,-
  • Het gereduceerde jeugdtarief (€10,-) geldt niet bij voorspelen voor de voorjaarscompetitie. Ook niet als een jeugdspeler niet met een team komt. Jeugd spelers die jeugdcompetitie spelen in een niet-Hoofdklasse team, kunnen aanspraak maken op het jeugdtarief van € 55,-

Overige teams

1. Oude Negen en Hospitality chain: € 65,- (vooruitboeking)
  2. Overige clubs zijn van harte welkom om voor te spelen onder onze standaard regels voor gasten. Klik hier voor informatie over de greenfees die van toepassing zijn en hier voor onze algemene bezoekersregelingen.