Opmerkingen: hole 2 en 10 zijn ingekort (nu par 3) - algemeen rookverbod

Laatste wijziging baanstatus: 10 mei 2024

Ledenbijeenkomst Baanplannen: Waar & Wanneer en Inschrijfformulier

Inschrijven voor de fysieke ledenbijeenkomst in Warmond

De inschrijving voor de fysieke bijeenkomst is gesloten in verband met het bereiken van de maximale capaciteit van de locatie.  We verzoeken iedereen die de bijeenkomst nog wil volgen om dit via de webinar te doen. Inschrijven voor de webinar kan hier.

Wanneer
Zaterdag 18 september van 17:00 uur tot 19:00 uur

Waar
Dekker Warmond
Veerpolder 14
2361KV in Warmond.

Parkeren
Er is gelegenheid tot parkeren.

Online ook te volgen
Er zal een videostream komen om de presentatie ook online te kunnen volgen. Let op; personen die de bijeenkomst online volgen kunnen niet deelnemen aan de discussie. Leden die zich desondanks voor de online videostream willen inschrijven, die kunnen dat hier doen.

We verzorgen tijdens de bijeenkomst een drankje en een borrelhap

Inschrijven voor de fysieke bijeenkomst kan via het formulier hiernaast.

Fysieke ledenbijeenkomst Baanplannen in Warmond

Beste leden,

Zoals aangekondigd in de afgelopen Algemene Ledenvergadering van Juni hebben wij als bestuur moeten concluderen dat alle greens vervangen moeten worden om deze toekomstbestendig te maken. De conclusie is gebaseerd op de uitgebreide heranalyses die gedaan zijn van de huidige greens door onze Course Manager Richard Wing, in samenwerking met drie externe experts waaronder onze huisagronomist Lumbricus, en op de informatie en conclusie die in 2017 door de baancommissie gepresenteerd zijn.

De leden besluiten in November
Het uiteindelijke besluit met betrekking tot het plan voor de baan en de vervanging van de greens is aan de leden en wordt voorgelegd in de ALV van november dit jaar. Het bestuur heeft voorstellen in voorbereiding hoe de voorliggende uitdagingen aan te pakken.

Het voorstel van het Bestuur wordt op 18/9 gepresenteerd in Warmond
We willen iedereen van harte uitnodigen op zaterdag 18 september om 17:00 uur bij Dekker sport in Warmond, waar we met inachtneming van de Corona maatregelen bij elkaar kunnen komen om het plan in detail te bespreken. Het is een ledenbijeenkomst en geen ALV, besluiten worden nu niet genomen. Tijdens deze bijeenkomst zal er tijd zijn om vragen te stellen en discussie te voeren. We zorgen voor een kleine versnapering. Daarnaast zullen we voor diegenen die niet in de gelegenheid zijn om fysiek aanwezig te zijn een online videostream aanbieden zodat de bijeenkomst ook via Internet gevolgd kan worden, online-deelnemers kunnen helaas niet deelnemen aan de discussie tijdens deze bijeenkomst.

Informeer jezelf zo goed mogelijk
Het is belangrijk dat elk lid zich zo goed mogelijk laat informeren over wat het plan voor de baan precies inhoudt en wat dit betekent voor onder andere de financiële situatie van de club, voor de beschikbaarheid van de baan tijdens de werkzaamheden, voor de inrichting van de natuur binnen ons gebied, hoe dit project opgezet zal worden en wat hierbij de uitgangspunten en randvoorwaarden zijn. Op die manier kan elk lid voor zichzelf een afgewogen standpunt innemen voordat we het besluit voorleggen in de ALV.

Voorafgaand aan de 18/9 bijeenkomst kan men zich al voorbereiden door de eerdere stukken te lezen die op de website staan (achter de login). Dit betreft de uitkomsten van de haalbaarheidsstudie (‘HBS’) en de heranalyse van de huidige greens.

Registratie van tevoren vereist.
We verzoeken iedereen zich te registreren voor fysieke dan wel online deelname. Inschrijven voor de fysieke bijeenkomst kan via het formulier hierboven is gesloten in verband met het maximale aantal deelnemers dat op de locatie kan verblijven.
(Voor  diegenen die niet fysiek aanwezig willen of kunnen zijn komt er een livestream beschikbaar. Via deze livestream kan echter NIET worden deelgenomen aan de discussies en vragensessie. Inschrijven voor de livestream kan hier).
Inschrijven voor de fysieke bijeenkomst in Warmond kan via het formulier bovenaan deze huidige pagina.

We hopen iedereen de 18e september in Warmond te zien.

Het bestuur