Opmerkingen: hole 2 en 10 zijn ingekort (nu par 3) - plaatsen - algemeen rookverbod

Laatste wijziging baanstatus: 24 april 2024

Ledenbijeenkomst Baanplannen: Waar & Wanneer en Inschrijfformulier

Op deze datum, zijnde anderhalve maand voor de Bijzondere ALV waarin we tot stemming zullen overgaan, worden beide plannen in een fysieke en online bijeenkomst aan de leden uiteengezet op o.a. de aspecten:
• Wijzigingen aan de greens en in de baan.
• De financiële consequenties voor de club en daarmee de leden.
• De logistieke consequenties bij de uitvoering van het project voor de beschikbaarheid van de baan.

Ook zal er terugkoppeling komen vanuit de toetsing op de voorgestelde baanwijzigingen en de financiële consequenties voor de leden. Bekijk de twee plannen op hoofdlijnen.

Er zijn voor de fysieke bijeenkomst maximaal 300 plaatsen beschikbaar. (Inschrijven voor online deelname kan hier)

Donderdag 28 april van 20:00 uur tot 22:30 uur
(Inloop vanaf 19:30 uur.)

Dekker Warmond
Veerpolder 14
2361KV in Warmond.

Parkeren
Er is gelegenheid tot parkeren.

Online ook te volgen
Er zal een videostream komen om de presentatie ook online te kunnen volgen. Let op; personen die de bijeenkomst online volgen kunnen niet verbaal deelnemen aan de discussie. Vragen kunnen dan uitsluitend via de chat gesteld worden. Leden die zich voor de online videostream willen inschrijven, kunnen dat hier doen.

We verzorgen tijdens de fysieke bijeenkomst een drankje en een borrelhap.

Inschrijven voor de fysieke bijeenkomst kan via het formulier hiernaast.

Fysieke presentatie Baanplannen in Warmond

Beste leden,

Zoals aangekondigd in de Algemene Ledenvergadering van juni 2021 hebben wij als bestuur moeten concluderen dat alle greens vervangen moeten worden om deze toekomstbestendig te maken. De conclusie is gebaseerd op de uitgebreide heranalyses die gedaan zijn van de huidige greens door onze Course Manager Richard Wing, in samenwerking met drie externe experts waaronder onze huisagronomist Lumbricus, en op de informatie en conclusie die in 2017 door de baancommissie gepresenteerd zijn.

De leden besluiten op 9 juni 2022
Het uiteindelijke besluit met betrekking tot vervanging van de greens, en in dat geval welk plan voor de baan en de vervanging van de greens, wordt voorgelegd in de BALV van 9 juni dit jaar.

De voorliggende plannen worden op 28/4 gepresenteerd in Warmond
We willen iedereen van harte uitnodigen op donderdag 28 april om 20:00 uur bij Dekker sport in Warmond (inloop vanaf 19:30 uur), waar we bij elkaar kunnen komen om de plannen in detail te presenteren. Het is een ledenbijeenkomst en geen ALV. Er worden nog geen besluiten genomen. Tijdens deze bijeenkomst zal er beperkt tijd zijn om vragen te stellen. Deze avond is voornamelijk bedoeld voor de presentaties van de plannen en voor de terugkoppeling daarop door de werkgroepen en FAC. We zorgen voor een kleine versnapering. Daarnaast zullen we voor diegenen die niet in de gelegenheid zijn om fysiek aanwezig te zijn een online videostream aanbieden zodat de bijeenkomst ook via Internet gevolgd kan worden. Online-deelnemers kunnen helaas niet deelnemen aan de discussie tijdens deze bijeenkomst.

Voorafgaand aan de 28/4 bijeenkomst kan men zich al voorbereiden door de eerdere stukken te lezen die op de website staan (achter de login). Dit betreft de uitkomsten van de haalbaarheidsstudie (‘HBS’) en de heranalyse van de huidige greens.

Registratie van tevoren vereist.
We verzoeken iedereen zich te registreren voor fysieke dan wel online deelname. Inschrijven voor de fysieke bijeenkomst kan via het formulier hierboven.
(Voor  diegenen die niet fysiek aanwezig willen of kunnen zijn komt er een livestream beschikbaar. Via deze livestream kan echter NIET worden deelgenomen aan de discussies en vragensessie. Inschrijven voor de livestream kan hier).

Inschrijven voor de fysieke bijeenkomst in Warmond kan via het formulier bovenaan deze huidige pagina.

We hopen iedereen de 28e april in Warmond te zien.