Opmerkingen: hole 2 en 10 zijn ingekort (nu par 3) - plaatsen

Laatste wijziging baanstatus: 29 maart 2024

Ledenbijeenkomst Baanplannen: Waar & Wanneer en Inschrijfformulier

Inschrijven voor de online ledenbijeenkomst vragensessie greens

Schrijf je hier in.

Woensdag 17 november van 19:30 uur tot 21:30 uur.

Online ivm aangescherpte Coronamaatregelen.

Hoe
Het betreft uitsluitend een online bijeenkomst.

Ledenbijeenkomst vragen over Baanplannen in de clubzaal

Wij willen iedereen van harte uitnodigen voor de ledenbijeenkomst op woensdag 17 november van 19:30 tot 21:30 uur die uitsluitend online zal plaatsvinden. Tijdens deze bijeenkomst kunnen de leden vragen stellen over de door het bestuur voorgestelde plannen voor vervanging van de greens en aanpassingen aan de baan, zoals deze op 18 september zijn gepresenteerd. Ook zal het bestuur in gaan op alternatieve ideeën die aangedragen zijn. De bijeenkomst in het clubhuis zal enkel een online bijeenkomst zijn, we zullen deze bijeenkomst in verband met de nieuwe Corona maatregelen niet meer in een fysieke bijeenkomst aanbieden.

Om goed deel te kunnen nemen aan deze bijeenkomst willen we je vragen om de opname van de ledenbijeenkomst van 18 september hier te beluisteren, aangezien we niet weer de hele presentatie zullen gaan geven, maar enkel vragen beantwoorden. Ook is hier de opname te bekijken van de vragensessie op 7 oktober.

We kijken uit naar jouw aanwezigheid en vragen je van te voren in te schrijven. Uiteraard is het geldende Corona protocol ook op deze bijeenkomst van toepassing.