Opmerkingen: Hole 10 Draagtas- Plaatsen

Qualifying ronde niet mogelijk

NJO Privacy Beleid

Gebruik van verzamelde gegevens

Wij zijn ons er van bewust dat je vertrouwen stelt in de Noordwijkse Jeugd Open (NJO) organisatie. Daarom hebben wij dit privacy beleid opgesteld. Wij zien het als onze verantwoordelijkheid om eenieders privacy te beschermen. Onderstaand vind je informatie over de gegevens die we verzamelen als je je aanmeldt voor het NJO als speler of vrijwilliger. Door je aan te melden voor het NJO ga je akkoord met dit privacy beleid. De organisatie van het NJO respecteert de privacy van alle gebruikers van haar diensten en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die je ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld.

Gebruik van onze diensten

Wanneer je je aanmeldt voor het NJO vragen we je om persoonsgegevens te verstrekken. Deze gegevens worden gebruikt om je – indien je geplaatst wordt – in te delen voor de wedstrijd of als vrijwilliger.

De gegevens worden opgeslagen op beveiligde servers van een derde partij (Intogolf). Wij zullen deze gegevens niet combineren met andere persoonlijke gegevens waarover wij mogelijkerwijs beschikken.

Communicatie

Wanneer je e-mail of andere berichten naar ons stuurt, is het mogelijk dat we die berichten bewaren. De persoonlijke gegevens die wij van je vragen bij inschrijving, zijn noodzakelijk voor het organiseren van het NJO. Tevens maakt deze informatie het voor ons mogelijk je vragen te verwerken en jouw verzoeken te beantwoorden. De gegevens worden opgeslagen in beveiligde systemen die met gebruikersnamen en wachtwoorden beveiligd zijn. De gegevens zijn derhalve uitsluitend toegankelijk voor de organisatie.

Jouw e-mailadres wordt gebruikt voor communicatie rondom het NJO. Zodra je je als speler inschrijft voor het NJO ga je er mee akkoord dat jouw e-mailadres opgenomen wordt in de lijst van aanmeldingen.

Doeleinden

We verzamelen of gebruiken geen informatie voor andere doeleinden dan de doeleinden die worden beschreven in dit privacy beleid, tenzij we van tevoren jouw toestemming hiervoor hebben verkregen.

Derden

De persoonsgegevens die je verstrekt worden niet met derden gedeeld, tenzij ze benodigd zijn voor publiciteit rondom het NJO (zie ook onder foto’s en social media). In enkele gevallen kan de informatie intern gedeeld worden. Onze vrijwillig meewerkende leden en eventueel niet-leden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van jouw gegevens te respecteren.

Foto’s en social media

De organisatie gebruikt social media (met name Facebook, Snapchat en Instagram) voor publiciteit rondom het NJO. Foto’s gemaakt tijdens het toernooi kunnen gebruikt worden voor persberichten, deze website, Facebook, Snapchate en Instagram. Wij verwijzen voor de vrijwilligers van de club, betrokken bij het NJO, ook naar het social media beleid, gepubliceerd op de website van de club.

Veranderingen

Dit privacy beleid is afgestemd op het gebruik van en de mogelijkheden op deze site en beheerapplicatie. Eventuele aanpassingen en/of veranderingen van deze site of beheerapplicatie, kunnen leiden tot wijzigingen in dit privacy beleid. Het is daarom raadzaam om regelmatig deze pagina te raadplegen.

Keuzes voor persoonsgegevens

Wij bieden iedereen, die ingeschreven heeft als speler of als vrijwilliger voor het NJO, de mogelijkheid tot het inzien, veranderen, of verwijderen van alle persoonlijke informatie die op enig moment aan ons is verstrekt. Volwassenen, die gezag hebben over een deelnemer van het NJO jonger dan 16 jaar, kunnen de opgeslagen gegevens van die jongere altijd inzien.

Aanpassen/uitschrijven communicatie

De bestanden worden door ons bewaard, uitsluitend om de deelnemers te kunnen aanschrijven voor een volgend NJO. Voor de vrijwilligers kunnen de gegevens ook gebruikt worden voor een volgend evenement. Als je jouw gegevens aan wilt passen of jezelf uit onze bestanden wilt laten halen, kun je contact met ons op nemen. Zie de contactgegevens op het NJO gedeelte van de website van de Noordwijkse Golfclub.

Vragen en feedback

We controleren regelmatig of we aan dit privacy beleid voldoen. Als je vragen hebt over ons privacy beleid, kun je contact opnemen met het lid van de organisatie van het NJO verantwoordelijk voor de communicatie.